Medailleregen voor GVT

Wat een succesvol wedstrijdweekend voor de turnselectie van GVT! Op 30 en 31 mei kwamen meerdere turnsters in actie tijdens de Tazia Koning Cup in Amsterdam. Met prachtige oefeningen, sterke prestaties en een flinke medailleoogst keerde de selectie trots terug naar Texel.

Bij de senioren turnde Isa Schouwstra een uitstekende wedstrijd. Zij wist de meerkamp overtuigend te winnen en mocht daarnaast ook goud op brug en brons op balk in ontvangst nemen. Ook Daniëlle Polderman liet zich van haar beste kant zien. Zij behaalde een mooie derde plaats in de meerkamp en veroverde bovendien goud op vloer en zilver op brug.

In de categorie junioren liet Melissa Zwarteveld zien in goede vorm te verkeren. Met een knappe tweede plaats in de meerkamp en goud op brug kan zij terugkijken op een geslaagde wedstrijd. Teamgenoot Daisy van der Wilde eindigde in dezelfde categorie op een keurige zesde plaats.

Ook de jeugdturnsters deden het uitstekend. Zowel Elsa van der Molen als Amy Oosterhof eindigden op een mooie zesde plaats in het meerkampklassement. Elsa wist daarnaast ook nog een zilveren medaille op vloer te behalen.

De trainers en begeleiding kijken met trots terug op een weekend vol mooie prestaties, inzet en plezier. Met zoveel podiumplaatsen en sterke resultaten kan GVT terugkijken op een zeer geslaagde Tazia Koning Cup!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *